Ο Διευθυντής του Ραλλείου Γυμνασίου σχολιάζει το μέτρο της μιας απουσίας για τη 15λεπτη καθυστέρηση προσέλευσης των μαθητών στο σχολείο

Όσοι διδάσκουν γνωρίζουν ότι κανένα παιδί, ακόμη κι αν αργήσει 25 λεπτά δεν θα παραδεχτεί ότι άργησε πάνω από δέκα

10/04/2024

Άκουσε το άρθρο

Δημήτρης ΚαλαΪτζίδης
Διευθυντής Ραλλείου Γυμνασίου Θ. Πειραιά

Διάβασα στο ESOS τα μέτρα που προτείνει το Υπουργείο για την αναθεώρηση του πλαισίου διαχείρισης της σχολικής ζωής.

Τα περισσότερα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντική την καταχώριση των απουσιών επί τόπου στο my school χωρίς τη δυνατότητα «σβησίματος», κάτι που δημιουργούσε διαφόρων τύπων παρενέργειες στο σχολείο.

Θετικό θεωρώ επίσης την απόδοση δικαιώματος στους συλλόγους διδασκόντων να αποκλείουν τη συμμετοχή παραβατικών μαθητών σε εκδρομές.

Η επαναφορά της αυστηροποίησης των ποινών, θα πρέπει, όμως, να συσχετιστή με συχνότερη παρουσία σχολικών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία, με νομική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και με άλλα αντισταθμιστικά μέτρα, ώστε να μην είναι μόνο η τιμωρία ο αποτρεπτικός παράγων για την πειθαρχία στο σχολείο. 

Είναι επίσης πολύ σημαντική η διευκρίνιση πως ο νόμος που απαγορεύει την κατοχή κινητών στο σχολείο, εξακολουθεί να ισχύει. 

Χωρίς αυτόν τον νόμο, με τη ρητή διατύπωσή του, θα είχαν διαλυθεί τα σχολεία. 

Όμως, θα πρέπει να υπάρχουν και ρητές ποινές για τους παραβάτες. 

Εφόσον είναι γνωστός ο νόμος, θα πρέπει να τηρείται.  

Προφανώς και τα σχετικά με τον σχολικό κανονισμό έχουν μεγάλη σημασία και είναι σωστό το μέτρο της ενυπόγραφης αποδοχής από τους γονείς.

Αυτό που νομίζω ότι λείπει, είναι οποιαδήποτε αναφορά στο πλαίσιο των σχολικών εκδρομών, στις οποίες όλη η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τους εκπαιδευτικούς. Νομίζω ότι είναι άδικο και θα πρέπει να διορθωθεί, εφόσον όλοι αναγνωρίζουμε ότι (αν είναι σωστά οργανωμένες) οι εκδρομές έχουν να προσφέρουν πολλά στα παιδιά και στην οικονομία του τουρισμού.

Ένα θέμα όμως μου προκάλεσε κατάπληξη: Διαβάζω στο ESOS ρεπορτάζ για νέες τις ρυθμίσεις και πραγματικά μου φαίνονται σαν Πρωταπριλιάτικο Αστείο.

Γράφει το ESOS: 

"Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25)".

Όσοι διδάσκουν γνωρίζουν ότι κανένα παιδί, ακόμη κι αν αργήσει 25 λεπτά δεν θα παραδεχτεί ότι άργησε πάνω από δέκα. Ένας πιθανός διάλογος θα είναι ο εξής:

-Γεια σας κύριε

-Άργησες 20 λεπτά

-Όχι, κύριε. 12 λεπτά άργησα. 

-Μα πώς; Αφού η ώρα είναι 8.40

-Όχι κύριε, η ώρα είναι 8.20…Κοιτάξτε και το ρολόι στον τοίχο (φυσικά αλλαγμένη η ώρα από τα παιδιά)

-Βρε παιδιά, δεν άργησε ο Γιώργος 18 λεπτά;

-Τι λέτε κύριε! Πέντε λεπτά άργησε…

Αυτές οι σκηνές θα διαδραματίζονται καθημερινά.

Φανταστείτε, ότι κάθε 2-3 λεπτά θα μπαίνει και ένας μαθητής στην τάξη. Κι αυτό όχι μόνο την πρώτη ώρα, αλλά και τις ενδιάμεσες, διότι, εφόσον δεν γίνεται διάκριση, η πλειοψηφία θα έρχεται με 15 λεπτά καθυστέρηση σε όλες τις ώρες και θα λένε όλοι μαζί εν χορώ…αργήσαμε τρία λεπτά. 

Αν ισχύσει η ρύθμιση αυτή:

1.    Στην πρωινή συγκέντρωση θα προσέρχονται ελάχιστα παιδιά (Γυμνάσιο-Λύκειο)

2.    Μέχρι και 20 λεπτά μετά την «επίσημη» έναρξη της ώρας διδασκαλίας, θα προσέρχονται ατάκτως μαθητές/μαθήτριες, άρα δεν μπορεί καν να ξεκινήσει το μάθημα.

3.    Θα υπάρχουν διαρκείς και καθημερινοί διαπληκτισμοί μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών/μαθιητριών και γονέων για τις απουσίες. Ένα αποτέλεσμα θα είναι να μην ξεκινά καν το μάθημα, πριν συμπληρωθεί το 15λεπτο, χωρίς να καταχωρίζεται σε κανέναν απουσία. Αποτέλεσμα, οι ώρες διδασκαλίας από 45λ θα γίνουν (μετά βίας) 30λ.

4.    Στις ενδιάμεσες ώρες θα επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό.

Αν, λοιπόν, ισχύσει αυτή η ρύθμιση, τελειώνει το σχολείο.

 Οι κανόνες για να είναι αποτελεσματικοί θα πρέπει να είναι απλοί και να μην έχουν παραθυράκια. «Κανείς δεν μπαίνει στην τάξη μετά τον εκπαιδευτικό» είναι ένας σαφής κανόνας, που επιτρέπει τον έλεγχο της τάξης και την πραγματοποίηση του μαθήματος. 

Η παιδαγωγική λέει πως από τη στιγμή που μπαίνει ο εκπαιδευτικός στην τάξη, δεν μπαίνει κανείς άλλος και κανείς δεν διακόπτει το μάθημα. Για ποιο μάθημα θα μιλάμε στο εξής;

Πιστεύω ότι ο Υπουργός θα τα ξαναδεί αυτά τα θέματα, πριν διαλύσουν πλήρως το σχολείο. Πλήρως και οριστικά.

Σχόλια (28)

Οι υπουργοί δεν νομοθετούν...
|

Η Βουλή έχει το δικαίωμα. Η εγκύκλιος της Κεραμεως για τα κινητά δεν ήταν νόμος!!!

ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|

Η αργοπορία λόγω έκτακτης ανάγκης είναι αργοπορία. Το να διακόπεί το μάθημα για να συζητηθεί ο λόγος ή να μπει απουσία δεν εξυπηρετεί τίποτα.
Η άποψη μου θα είναι ότι όλοι πρέπει να μπολιάσουμε τους μαθήτριες - μαθητές ώστε να μην αργοπορούν και αν αργοπορούν να μπορούν να "κρίνουν" ΑΝ πρέπει να μπουν στην αίθουσα. Και αν μπαίνουν να φροντίζουν να το κάνουν ΧΩΡΙΣ να διαταράσσουν την διαδικασία της τάξης.
Όσον αφορά την συστηματική αργοπορία πρέπει να εξετασθεί γιατί αυτή συμβαίνει και να δούμε αν μπορεί και η οικογένεια μπορεί να βοηθήσει. Το να αναγκάζουμε τα παιδιά να δίνουν παρών στον διευθυντή για τις απουσίες τους δεν οδηγεί σε ελεύθερους χαρακτήρες ούτε διδάσκει στα παιδιά αυτοδιάθεση και σεβασμό στις ανάγκες των άλλων.
Το να τα κάνεις να μετράνε 15λεπτα και φορές απουσιών και να "μαζεύουν" πόντους ποινής είναι σαν να τα βοηθάς να αντιληφθούν την απουσία και την καθυστέρηση ως "Δικαίωμα" ενώ δεν είναι!! Και δυστυχώς αυτό συμβαίνει σήμερα! Τα παιδιά μετράνε και υπολογίζουν τις απουσίες τους λες και είναι "Δικαίωμα" ενώ το μόνο δικαίωμα τους - πραγματικό δικαίωμα τους- είναι η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας εκπαίδευση με φροντιστηριακό αριθμό μαθητών, με επαρκή εκπαιδευτικό χώρο, με αξιοπρεπώς αμειβόμενους Εκπαιδευτικούς - που έχουν την " πολυτέλεια" να προετοιμάζονται καλύτερα αντί να κυνηγούν τα απογευματινά τους για να τα βγάλουν πέρα. Με Ψυχολογική καθοδήγηση και με σωστές εγκαταστάσεις και πρόγραμμα σπουδών όχι μόνο με τα κλασικά ( κόντρα Μαθηματικά- Αρχαία - Φυσική - Χημεία - Νεοελληνικά) αντικείμενα - που να απευθύνεται στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους και όχι στα θέλω άλλων.
Ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η Παιδεία είναι άλλο πράγμα από την Εκπαίδευση και ότι και η Παιδεία δεν πρέπει να περιορίζεται μέχρι το λύκειο αλλά και να έχει συνέχεια στο πανεπιστήμιο. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΔΕΘΕΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.
Πρέπει πρώτα λοιπόν να βρούμε γιατί ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ τα παιδιά στην ώρα τους και ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ πως θα τιμωρούμε την απουσία και πως θα τα οδηγούμε σε περαιτέρω απαξίωση.
Επίσης πρέπει να δούμε γιατί τελικά ΔΕΝ συμφέρει να υπάρχει Σοβαρό ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Αχ και βαχ
|

@Spdf
Θα πάρω κάνα χάρακα,
θα πάρω καμιά βίτσα
και θα σ’ τα κόψω μια και μια
τα κόλπα, τα καπρίτσια.
Και μη μου πεις σε πόνεσε,
αλλιώς δε διορθώνεσαι
ούτε και συμμορφώνεσαι.
Θα πάρω κάνα χάρακα.
Θα πάρω κάνα χάρακα,
θα πάρω καμιά βέργα
κι αυτά που μου κορόιδευες
τώρα θα γίνουν έργα.
Και μη μου πεις σε πόνεσε,
αλλιώς δε διορθώνεσαι
ούτε και συμμορφώνεσαι.
Θα πάρω κάνα χάρακα.
"Ο χάρακας": Στράτος Διονυσίου, LP: Εγώ ο ξένος (1988), Μουσική-Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

Spdf
|

Αν τα παιδιά αγαπήσουν το σχολείο περισσότερο από το φροντ τότε δεν χρειάζεται κανένας νόμος!
Αν τα παιδιά πιστέψουν στο σχολείο και τους καθηγητές τους τα πράγματα είναι μάλλον απλά!
Αν είμαι υπεύθυνος και μιλώ υπεύθυνα στον πίνακα, ακόμα και όταν αστειευομαι, ας βγάζουν όσες φωτό ή βίντεο θέλουν με τα κινητά τους!
Το κινητό είναι και εργαλείο μάθησης όταν μπορείς να το δείξεις και να το εξηγήσεις στα παιδιά!
Γιατί το παιδί πιστεύει περισσότερο σε ένα καθηγητή φροντ με ελάχιστη έμπειρα πάρα σε έναν καθηγητή σχολείου με πολυετή εμπειρία!
... Και άλλα πολλά ...
Κάτι δεν πάει καλά ... Καθόλου καλά!
Πρώτα αυτοκριτική και μετά κριτική ... Αλλά όπως πάντα σε ένα κράτος κλεπτικο και κομπιναδορικο με ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά που έχουν γνωστούς και όχι γνώσεις τότε πάντα φταίει ο αδύναμος ... Δλδ τα παιδιά!
Ο σεβασμός σε πρόσωπα και θεσμούς το κερδίζεις δεν τον απαιτείς με νόμους!

ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
|

Είναι ένδειξη παιδαγωγικής αμάθειας, επικοινωνιακής διαχείρισης και γελοιοτητας τελικά να πιστεύει κανείς ότι η αυστηροποιηση των ποινών θα λύσει το πρόβλημα της βίας στις νεαρές ηλικίες. Ιδιαίτερα σε μια πολιτεία όπου η ανομία ξεκινά από την κεφαλή και φτάνει μέχρι την κοινωνική βάση που την στηρίζει γιατί βολεύεται. Ο φαρισαϊσμός περισσεύει.

Ελισσαβετ Μερκούρη
|

Οι κανόνες θα πρέπει να είναι διατυπωμένοι με εναργεια και να ισχύουν για όλους.
Σχετικά με την καθυστερημένη προσέλευση, συμφωνώ απολύτως.
Απο τη στιγμή που ο μαθητής μπαίνει μετά τον /την εκπαιδευτικό, να παίρνει απουσία.
Αν τώρα η αργοπορία του οφείλεται σε αντικειμενική δυσκολία, τότε κάτι τέτοιο θα είναι σε θέση ο μαθητής να το αποδείξει.
Είναι πολυ ενοχλητικό για τον /την εκπαιδευτικό να σταματά συνεχώς, για να δέχεται αργοπορημένους μαθητές και μαθήτριες, κατά τη διάρκεια της 1ης ώρας!

Tasos
|

Οι διδακτικές ώρες μειώνονται από 45 σε 30 λεπτά. Παράλληλα, τα διαχρονικά προβλήματα χρήσης του διαδικτύου από ανηλίκους, οι ανεξέλεγκτες εφαρμογές "κοινωνικής δικτύωσης" στα κινητά (που έχουν αντικαταστήσει την φυσική επικοινωνία προσώπων), οι κατάπτυστες εκπομπές - σειρές που μεταδίδονται καθημερινά, προβάλλοντας την "πρότυπη φυσιολογικότητα ζωής" και "χαρακτήρες οθόνης", καθώς και πρωτίστως η αμέλεια των γονέων, συμβάλλουν στην μη κοινωνικοποίηση των παιδιών από μικρή ηλικία...
Στο δημόσιο νηπιαγωγείο, κάθε μία εκπαιδευτικός αναλαμβάνει 24 νήπια σε μία βάρδια 4 ωρών, που θα πρέπει να τα διδάξει σωστά όλα, εφόσον το επιθυμεί και δύναται σε περαιτέρω συνεργασία- συνεννόηση αντιμετώπισης προβλημάτων συμπεριφοράς με τους γονείς.
Διαφορετικά ( εάν δεν επιθυμεί) ή αν δεν δέσει η συνεργασία (εκπαιδευτικός -γονείς), μεταφέρει το πρόβλημα στα παιδιά και στους γονείς και ξεκινούν οι ψυχολόγοι και οι αποκλειστικοί συνοδοί. Ωραία παραθυράκια και η μπάλα στην εξέδρα.
Φανταστείτε το πρόβλημα να συνεχίζεται και στο δημοτικό. Το ίδιο μοτίβο.
Κάπως έτσι φτάνουμε στο Γυμνάσιο και Λύκειο.
Το πρόβλημα θα έχει λυθεί;
Σπάνια και εφόσον οι γονείς είναι σωστοί, θα έχει τελειώσει από την πρώτη χρονιά...
Για τους εκπαιδευτικούς που ακολουθούν παραμένει.
Για την εκπαιδευτικό που το ξεκίνησε, το έχει ήδη ξεχάσει...

Lv1
|

Το λεγόμενο ακαδημαϊκό τέταρτο δεν είναι τίποτε άλλο παρά η άτυπη ανοχή που δύναται να δείξει ένας καθηγητής σε ένα μεμονωμένο περιστατικό αργοπορίας μικρότερης ή ίσης των 15 λεπτών.
Είναι λάθος να γίνεται κανόνας το ακαδημαϊκό τέταρτο γιατί έτσι θα γίνει κατάχρησή του. Στο σημείο που βρισκόμαστε σαν κοινωνία αυτή την εποχή, δεν θα πρέπει καν να σκεφτόμαστε να δείχνουμε την παραμικρή ανοχή ακόμη και σε αργοπορία 5 λεπτών! Όταν διορθωθεί η νεολαία από το σημερινό χάλι θα το ξανασκεφτούμε. Κοινώς έκλεισε η πόρτα και είσαι απ'έξω; Απουσία. Να φτιάξουν ακόμα και το σύστημα με τις αποβολές. Έφαγες πχ τριήμερη αποβολή; Απαγόρευση εισόδου για τρεις μέρες στο σχολείο. Δεν συμμορφώνεται ο νεαρός; Αστυνομία. Να δείτε για πότε σφίγγουν οι κ...λοι! Και το κυριότερο... Να εφαρμοστούν ακόμη πιο αυστηρά μέτρα στα Λύκεια (γενικά και επαγγελματικά). Δεν είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση στο Λύκειο άλλωστε. Και καλά θα κάνει το υπουργείο να υπενθυμίσει σε γονείς και μαθητές ότι οι βαθμοί αρχίζουν από το 0 και όχι από το 8 ούτε από το 9. Καιρός είναι να ξεκινήσουν να μπαίνουν και αυστηροί βαθμοί στα σχολεία. Άντε γιατί έχει παραγίνει το κακό. Φτάνει η άλλη Γ Λυκείου να δώσει πανελλήνιες μαθηματικά προσανατολισμού και δεν ξέρει να πολλαπλασιάσει 12*12. Μετά φταίνε οι πανελλήνιες, εκεί φτάσαμε...

@@φτάνει με την καραμέλα
|

Συμγωνώ αγαπητέ/ή ότι τους γονείς δεν μπορεί να τους "μορφώσει" το σχολείο. Αλλά οι γονείς είναι υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά του παιδιού τους και όχι κάποιος άλλος. Αυτοί να βγάλουν την άκρη για το δικό τους παιδί και στη δική τους οικογένεια. Με δική τους προσπάθεια, χρόνο, κόστος. Το σχολείο δεν είναι για να παρέχει ψυχολόγους. Ούτε συμπληρωματικά ούτε τίποτα. Και αν ένα παιδί δημιουργεί ή έχει σοβαρά προβλήματα, η οικογένεια είναι υπεύθυνη να τρέξει στις δομές του κράτους, στον ψυχολόγο, σε ότι είναι διαθέσιμο, για να το λύσει. Το σχολείο είναι χώρος εκπαίδευσης και μόρφωσης, όχι ψυχοθεραπείας.

Κωνσταντίνα Βεσκουκη
|

Το όριο είναι όριο
Την ώρα που αρχίζει το μάθημα όλοι είναι στην τάξη
Μαθαίνω και από το σχολείο και από το κράτος τη λέξη όριο χρονου

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
|

Κανείς να μην μπαίνει στην τάξη πια, αφού μπει ο καθηγητής. Ας ξυπνάνε νωρίτερα, αν δεν θέλουν απουσία. Ναι, να γίνουν αυστηρότερα τα πράγματα γιατί έχει χαθεί η μπάλα. Φταίνε οι γονείς πρωτίστως που τα παραχαϊδεύουν, γιατί στα σημερινά χάλια έχουμε φτάσει λόγω της απεριόριστης ανοχής και αδιαφορίας των γονέων. Κατόπιν, της αναισθησίας των παιδιών που παραδειγματίζονται από την αντίστοιχη συμπεριφορά των γονιών τους.

ελευθέρας βοσκής
|

Ρε παιδιά, τι σχολιάζετε, όλα αυτά είναι αστειότητες. Σήμερα το πρωί π.χ. ο υπουργός στον Σκάϊ είπε ότι τα κινητά εφόσον είναι κλειστά, επιτρέπονται! Δεν υπάρχει σωτηρία, κάντε τη δουλειά σας αθόρυβα όσο μπορείτε και...όπου βγει!!!

Ρίτα
|

Θεσμοθετεί λοιπόν την 14λεπτη απουσία του μαθητή (προλαβαίνει να κάνει άνετα 2 τσιγάρα) χωρίς να πάρει απουσία. Ο κανόνας πρέπει να είναι: κανένας δεν μπαίνει στην τάξη μετά τον καθηγητή.

Τζιμης
|

Πολύ καλο αυτό με τη 14-15λεπτη καθυστέρηση εισόδου. Δυστυχώς δεν υπάρχει πρόβλεψη για όσους θέλουν να φύγουν λίγο νωρίτερα. Προτείνω λοιπόν, Για να είναι δίκαιο και ορθό το μέτρο, να ισχύει το ιδιο για την αποχώρηση δηλ οποίος θέλει να μπορεί να φεύγει νωρίτερα και να καταχωρείται 1 απουσία για κάθε 3χ14 λεπτά νωριτερης αποχώρησης από τη λήξη της διδακτικής ωρας.

@φτάνει με την καραμέλα
|

Τους ψυχολόγους τους προτείνουμε συμπληρωματικά και όχι αποκλειστικά.
Τους γονείς εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε ούτε να τους μορφώσουμε τώρα, ούτε να τους υποχρεώσουμε για κάτι. Ίσως μπορεί η Πολιτεία.
Εμείς με τα παιδιά έχουμε να κάνουμε και αυτά πρέπει να φροντίζουμε
φιλικά
ΔΚ

Τεο
|

Η 15λεπτη καθυστέρηση είναι για να κοιτάμε το δέντρο ώστε να χάσουμε την επαφή με το δασος!

Φτάνει με την καραμέλα
|

Φτάνει με την καραμέλα των ψυχολόγων. Προσωπική ευθύνη του μαθητή πουθενά. Προσωπική ευθύνη των γονιών πουθενα. Μάθατε όλοι να λέτε κατευθείαν "χρειάζεται ψυχολόγος" "χρειάζεται στήριξη", μπλα μπλα μπλα. Έχω φάει τη ζωή μου μέσα σε σχολεία. Τίποτα από αυτά δεν ισχύει. Ο μαθητής και ο γονέας ΘΑ ΜΑΘΕΙ να είναι το παιδί εκεί στην ώρα του. Αν χρειάζεται να ξυπνήσει 1 ωρα νωρίτερα, να το κάνει. Τα υπόλοιπα είναι νοοτροπίες snowflake και σαχλαμάρες που έχουν 1 στόχο: να εξαφανίζουν την προσωπική ευθύνη που πρέπει να μάθει κάθε πολίτης ότι έχει.
Αν ακολουθούσαμε τις συνταγές σας θα έπρεπε ο καθένας να είχε τον προσωπικό του ψυχολόγο απ'το χεράκι.
ΝΑΙ, υπάρχουν παιδιά που το χρειάζονται. Αλλά τότε το χρειάζονται γενικώς, εντός και εκτός σχολείου. Το σχολείο είναι για εκπαίδευση. Δεν είναι δουλειά του σχολείου να λύνει τα ψυχολογικά του κάθε μαθητή. Για αυτό υπάρχει η οικογένεια να μεριμνήσει.

Ανεφάρμοστα
|

κ. Διευθυντά ξέρουμε όλοι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί ότι όλα αυτά που εξαγγέλθηκαν δεν μπορούν να εφαρμοστούν κατά γράμμα στην πράξη χωρίς τεράστια κοινωνική αναστάτωση. Θα δούμε στην πορεία του χρόνου τι μπορεί να εφαρμοστεί και τι όχι.

Π.χ. αυστηρή εφαρμογή του 114 στις απουσίες σημαίνει μείωση των μαθητών που προάγονται τουλάχιστον κατά 20%, δεν είναι το 1975 σήμερα. Η σχολική διαρροή θα χτυπήσει κόκκινο και τότε βέβαια η κυβερνησάρα θα βγει να ανακοίνωσει άλλα μέτρα για την μείωση της...

Λαζαρίδης Λάζαρος
|

Αν βάλουν και τους γονείς να εγκρίνουν τον εσωτερικό κανονισμό τότε να δούμε πως θα λυθεί η" εξίσωση .

Χρήστος
|

Διαβάστε τον νόμο. Οι πόρτες κλειδώνουν. Τέλος.

Φουμαρα
|

Κατάληψη λοιπόν κύριε καθηγητά? Κατάληψη να πέσει ο Μητσοτάκης!!!

ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕΡΠΕΡΗΣ
|

Εάν είναι να πάρει απουσία ο μαθητής μετά από 15 λεπτά τότε δεν θα έρχεται καθόλου την 1η ώρα.

ΓΙΑΚΟΥΜΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
|

Ωραία να μπαίνει άμεσα η απουσία όταν τα απουσιολόγια επιστρέφονται για φύλαξη με τη λήξη του καθημερινού προγράμματος περί τις 14;00 ποιος θα κάτσει να τις καταχωρήσει. Α ξέχασα οι γραμματείς που υπάρχουν στα σχολεία και θα σχολάνε στις 16:00

ΑΣΠΡΗ ΚΙΜΩΛΙΑ
|

Η αλήθεια είναι ότι μετά από σαράντα χρόνια χαλαρότητα, στοργή με πολύ προδέρμ, σε παιδιά και γονείς, η ΝΔ δεν μπορεί μόνη της να βάλει μία τάξη στα βασικά. Πρέπει να βοηθήσουν και οι Άλλοι. Κι εμείς στο δημοτικό σχολείο έχουμε παρόμοια προβλήματα.
Το πρωί. Τα δύο τρίτα είναι στην αυλή για την πρωινή προσευχή και οι υπόλοιποι έρχονται, μερικοί έχουν φτάσει στην εξώπορτα που την έχουμε κλειδώσει, μήπως νιώσουν λίγο άσχημα αλλά δεν... Τι φταίνε τα παιδιά; Τι κι αν λέμε ότι δεν είναι σωστό να διακόπτεται το μάθημα διότι... Τίποτα! Πρέπει να βοηθήσουν και οι Άλλοι!
- Οι Καλοί;
- Οι Καλοί. Ο Κακός χρειάζεται βοήθεια!
- Κι αν γίνει κι αυτός Καλός και ψηλώσει κιόλας περισσότερο, μετά τι θα γίνει;
- Θα θυμώσουν πολύ οι Καλοί και θα γίνουν Κακοί.
- Δηλαδή, θα έχουμε δύο καλούς Κυριάκους;
- Κιαμέ! Αυτό δε θέλουμε;

ApoTel
|

Το ηλεκτρονικό απουσιολόγιο το λύνει το πρόβλημα. Με το που μπαίνει ο καθηγητής καταχωρεί τους παρόντες. Μετά τα 15' αυτόματα μπαίνει απουσία σε όσους δεν είναι παρόντες και ειδοποιεί και το γονέα. Ούτε φασαρία ούτε διαπραγμάτευση. Έτσι γίνεται και στην Ιταλία

Διευθύντρια Γυμνασίου
|

Τρία προβληματικά σημεία:
1. Εάν γονέας δεν συμφωνεί και δεν υπογράφει τον εσωτερικό κανονισμό τι γίνεται;
2. Όταν οι μαθητές δέχονται αποβολή, πρέπει να είναι αυτονόητο να μην παρευρίσκονται στον σχολικό χώρο.
3. Τα 15 λεπτά καθυστέρησης θα δημιουργήσουν προβλήματα. Πρεπει η απουσία να μπαίνει εφόσον ο μαθητής μπήκε στην αίθουσα μετά τον εκπαιδευτικό. Και απουσία θα λάβει και μέσα στο μάθημα θα μένει.

ERT
|

Ερώτηση: Και οι μαθητές που δεν μπαίνουν στο μάθημα, περιφέρονται στους (άδειους) διαδρόμους; Το βασικότερο, οι αποβαλλόμενοι, πάνε σπίτι τους, ναι ή όχι;

Χουρδάκης Μιχαήλ
|

Ε τώρα, η θεωρία του ρολογιού του τοίχου οτι η ώρα είναι αλλαγμένη, δηλαδή έλεος. Δεν ζούμε στο 1980 που κοιτάγαμε το ρολόι του τοίχου. Έχουμε κινητά και υπολογιστές.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ